Çarşamba

7.sınıf sözcü yayınları fen ve teknoloji çalışma kitabı sayfa 11 ile sayfa 49 arasındaki tüm sayfaların cevapları


7.sınıf sözcü yayınları fen ve teknoloji çalışma kitabı sayfa 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 cevapları
 
 












































 
 
Bir Engellinin Günü
Bir engellinin günü acaba engelsiz geçebilir mi? Hiç sanmıyorum. Ben engelli bir kişi değilim, çok şükür. Ama engelli insanları gördüğüm zaman hayata nasıl tutunduklarına şahit olduğum zaman acaba ben onların yerinde olsaydım onlar gibi hayata tutunabilir miydim? diye düşünmeden edemiyorum. Hiç sanmıyorum. hayattan ruhen kopardım herhâlde. Halimize ne kadar şükretsek az değil mi? Yazının başlığı ile yazının içeriği arasında ne bağlantı var diyeceksiniz. Niyetim bir engellinin gözünden bir gün nasıl geçer onu yazmak vardı ama yazmaya başlayınca yazı beni nereye götürürse oraya yöneldim, kendimi de zorlamadım bu yönelmeden kurtulmak için. Yazıyorum ama ya engelli olsaydım demeden de duramıyorum. Mesela ellerim olmasaydı, parmakların kolum!!!!! En basitinden bunları yazamazdım, daha derin düşündükçe yaptıklarımın çoğunu yapamazdım gerçeğini anlayınca içim cız ediyor. Peki engelli olanlar nasıl yapıyor? Veya yapamadan nasıl yapıyorlar, hayata nasıl tutunuyorlar? Gerçekten çok güçlüler. Onlara hayran olmamak elde değil. Allah her iki cihanda da yüzünüzü bol bol güldürsün.
Amin.


Son Osmanlı Mebusan Meclisi hangi tarihte toplanmıştır?
12 Ocak 1920
Mebus seçimlerinin sonucunda Mustafa Ke­mal nereden milletvekili seçilmiştir?
Erzurum
Mustafa Kemal Ankara'dan İstanbul'a gide­cek ve Mebusan Meclisine katılacak olan vekil arkadaşlarından hangi isteklerde bu­lunmuştur?
Kendisinin Mebusan Meclisine başkan se­çilmesini
Mecliste Müdafaa-i Hukuk Grubunun oluş­turulmasını
Hükümete güvenoyu verilmemesini
Misakımillî'nin kabul edilmesini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder